Christmas Countdown

søndag 17. januar 2010

Vinterkort

Jeg har kost meg og laget dette kortet i vintage stil.
Jeg har skrapet, revet, stemplet, svertet og sprayet glimmermist. Swirlene i øvre venstre hjørne er copperembosset. Tags'ene nede til venstre er påstemplet "gode ønsker", og alle snøfnuggene (sprayet med Glimmermist "old lace") har fått en liten "diamant" i midten :)
Innsiden:
Har brukt kartong i samme serie som til utsiden til bakgrunn.
Ovalene til å skrive hilsning på er stanset ut med Spellbinder (LOVE IT!)
Snøfnuggene er behandlet på samme måte som de på utsiden.

(Kortet har dekorert bakside også, men fikk ikke til (!) å vende bildet!)





6 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble :), et alldeles nydelig bilde du har brukt og kjempefine tekster!!

    ha en fortsatt fin kveld!
    klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Så flott vintagekort du har laget! Lekkert både utenpå og inni.

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!

    Klem fra Anne

    SvarSlett
  3. Fy søren så lekkert kort! Rett og slett nydelig.
    Har kikket meg nedover bloggen din, masse flotte ting du har laget. Morsomme lys, jeg har aldri prøvd meg på fargede lys selv, bare hvite, så takk for inspirasjon!
    Legger meg som følger hos deg jeg, håper det er greit.
    Ha en flott og kreativ uke!
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  4. Så masse fint du lager, og dette var et veldig fint :-) Nydelig bilde på framsiden!
    Legger meg som følger jeg og, for her var det mye fint!
    Ha en flott uke :-)
    Klem,
    Guro

    SvarSlett
  5. Så nydelig lekkert vinterkort!! Likte det kjemegodt!
    Masse flott å se i bloggen din!
    Ha en kjempekoselig kveld!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  6. I needed to put you that bit of observation to be able to say thanks a lot again on your extraordinary ideas you've provided in this case. It's tremendously generous of people like you to present publicly precisely what most people might have offered as an e book to earn some dough for their own end, and in particular considering that you could possibly have done it if you ever decided. The thoughts as well acted like a fantastic way to fully grasp other people online have similar dreams really like my own to grasp a little more when considering this issue. I am sure there are numerous more fun periods ahead for folks who find out your blog post.

    SvarSlett